معرفی انواع میز و صندلی
نوشته شده توسط : ساحل

«مجموعه‌ی میز و صندلی سفری 4نفره» در ابعادی مناسب عرضه شده تا بتوانید آن ‌را با خویش در کمپینگ یا طبیعت‌گردی به اتفاق داشته باشید. این مجموعه دارای چهار صندلی و یک میز از جنس پلاستیک است. استفاده از پلاستیک کمک می‌کند وزن محصول کاهش یابد تا حمل این گردآور آسان شود؛ وانگهی پلاستیک استفاده‌شده مایه می‌شود بتوانید از آن در شرایط آب‌و‌هوایی متنوع کاربرد کنید؛ بدون آنکه آسیبی ببیند و زنگ بزند. با برقرار کردن چتر در قسمت مرکزی میز می‌توانید در آب‌وهوای بارانی نیز از این مجموعه کاربرد کنید. پایه‌های این میز از جنس آلومینیوم و فلز است که مقاومت نکویی دربرابر ضربه دارد لغایت بتوانید با خیالی آسوده برای مدت‌زمان زیادی متعلق به کاربرد کنید. مجموعه‌ی میز و صندلی سفری 4نفره به به اتفاق یک کیف پلاستیکی عرضه شده و با توجه به وزن کمی که دارد، برای استفاده در هنگام سفر و... گزینش سنجیده‌ای است.
نقد و رسیدگی تخصصی
افراد گوناگون به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات ویژه خود را می‌طلبد. در این میان، افراد بسیاری هستند که برادر دارند حتی در موعد سفر کاملا آسان باشند. مجموعه‌ی میز و صندلی سفری چهارنفره‌ای که قبل روی شماست، می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد و بتوانید با به کارگیری آن در سررسید سفر به‌ویژه اثناء نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه به‌خوبی شما را در مکان‌های متنوع مدد می‌رساند و کمک می‌کند از بودن ساحل رفقا و خانواده‌ی خویش لذت بیشتری ببرید.
تولید‌کننده برای این محصول از آلومینیوم بهره‌گیری کرده است. به کارگیری این فلز باعث می‌شود محصول دوام مناسبی داشته باشد و دربرابر نم نیز مقاومت نکویی از خود پرتو دهد. وانگهی استفاده از آلومینیوم باعث وزن سخیف آن می‌شود که حمل راحت‌ترش را برای شما به به اتفاق خواهد داشت.

 

 

 

قسمت رویه‌ی میز و صندلی‌ها از جنس پلاستیک «ABS» و «پلی‌پروپیلن» تولید شده‌ است. این مواد ساختاری محکم و بادوام داشته و ثبات اغلب فرآورده را در پی‌دارند. سرنوشت صندلی‌ها حائز ساختاری فرورفته است تا به ‌راحتی بیشتر شما در سررسید نشستن منجر شود.

 

 

 

 

این محصول به‌صورت میز و صندلی تاشو تولید شده است؛ به همین علت می‌توانید به‌سادگی درزمانی که دربایستن ندارید، آن را الی کنید و به شکل یک کیف درآورید. همین طراحی مایه می‌شود بتوانید به‌خوبی فرآورده را با اتومبیل حمل کنید یا هنگام استفاده‌نشدن، بدون اشغال حجم زیاد، آن را در فضا دلخواهتان نگهداری کنید.

 

 

برای استوار نگه‌داشتن این صندلی و ناگهان جمع‌نشدن آن، ضامن‌هایی برایش تهیه‌ شده است. این ضامن‌ها در موعد بازشدن صندلی، لولاها را استوار نگه‌ می‌دارند و کمک می‌کنند الی با خیالی راحت‌تر روی صندلی‌ها بنشینید.

 

 

 

همان‌طور که از نام این کالا پیداست، این کالا برای چهار تن در عقیده گرفته‌ شده است و می‌تواند برای پیک‌نیک‌ و سفرهای شما پسندیده باشد. شما می‌توانید از این گردآور در تراس یا حیاط خانه ها خویش نیز بهره‌گیری کنید و یک دورهمی ساده با رفقا یا خانواده‌تان داشته باشید.

 

 

 

در سرنوشت میانی میز، یک منفذ هستی دارد. این قسمت محل عبور ستون آفتاب‌گیر است و می‌توانید از این میز در روزهای آفتابی نیز بهره ببرید. البته به خاطر داشته باشید که آفتاب‌گیر به به اتفاق فرآورده عرضه نشده است و باید به‌صورت جدا تهیه شود.

 

نتیجه‌گیری

مجموعه‌ی میز و صندلی سفری چهارنفره از ساختار سخیف و مقاومی سهم می‌برد و به‌خوبی به شما برای پیک‌نیک و سفر کمک می‌کند. این محصول به‌صورت تاشو تولید شده است و می‌توانید به شکل مناسبی آن را در مکان‌های مختلف همراه خود ببرید و کاربرد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: